همه آنچه باید در مورد عایق رطوبتی پشت بام بدانید

همه آنچه باید در مورد عایق رطوبتی پشت بام بدانید

پشت بام یکی از سطوحی است که دائماً در معرض شرایط شدید آب و هوایی یعنی نور مستقیم خورشید، باران و تغییرات آب و هوایی است.با گذشت زمان در آن ترک ایجاد می شود و سپس مشکل نشت آب شروع می شود.آب از طریق این ترک ها به تدریج به داخل سازه می خزد و پخش می شود و زیبایی ساختمان را از بین می برد و استحکام سازه را ضعیف می کند.برای محافظت از سازه خود در برابر خطرات نشت آب، اجرای عایق رطوبتی پشت بام ضروری است.

مزایای اجرای عایق رطوبتی پشت بام

  • دوام ساختار را بهبود می بخشد

رطوبت در صورتی که برطرف نشود، استحکام ساختمان شما را از بین می برد.دریافت یک راه حل موثر عایق سقف باعث افزایش دوام آن می شود.با استفاده از عایق رطوبتی، خطر آسیب های جدی کاهش می یابد.غشاهای ضد آب مانند ایزوگام به محافظت از سقف شما در برابر انواع آسیب هایی که ممکن است به دلیل نشتی یا هر مشکل دیگری رخ دهد، کمک می کند.پوشش ضد آب پشت بام، با ایجاد یک لایه محافظتی اضافی، از ساختمان در برابر پوسیدگی، سایش و نشت ناشی از باران، برف یا باد محافظت می کند.

مزایای اجرای عایق رطوبتی پشت بام

  • هزینه تعمیرات را کاهش می دهد

نصب عایق رطوبتی پشت بام با کاهش هزینه تعمیرات مکرر، به صرفه جویی در هزینه ها در دراز مدت کمک می کند.می توانید پول زیادی را پس انداز کنید، زیرا به تعمیرات مکرر سقف نیاز نخواهید داشت و هزینه نگهداری نیز کاهش می یابد.با افزایش عمر سقف موجود خود، در آینده صرفه جویی قابل توجهی در هزینه ها خواهید داشت.

  • بهره وری انرژی را ارائه می دهد

راه حل های عایق رطوبتی مانند ایزوگام نه تنها درمان موثری برای نشتی پشت بام، بلکه عایق عالی نیز ارائه می دهند.غشاء ضد آب مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش است و دما را کاهش می دهد.در نتیجه، با کاهش هزینه های تهویه مطبوع به شما کمک می کند، در قبوض آب و برق صرفه جویی کنید.

  • از بروز نگرانی های بهداشتی جلوگیری می کند

نشت آب از طریق سقف به قسمت های مختلف ساختمان شما می رسد و منجر به رشد کپک می شود که می تواند بر کیفیت هوای داخل خانه تأثیر بگذارد.در نتیجه، ممکن است منجر به چندین نگرانی سلامتی برای ساکنان محل شود، مانند خس خس سینه، عفونت چشم، مشکل تنفسی، سرفه و تحریک پوست.اجرای عایق رطوبتی در پشت بام به جلوگیری از بروز نگرانی های بهداشتی ذکر شده کمک می کند.

  • رطوبت کمتر

یک پوشش ضد آب به عنوان یک درزگیر برای ساختمان شما عمل می کند و از نشت آب جلوگیری می کند.سطح رطوبت در ساختمان به دلیل عایق رطوبتی شروع به کاهش می کند.این مفید است، زیرا به نوبه خود از رشد کپک در ساختمان جلوگیری می کند احساس راحتی خواهید کرد و از مسائل ساختاری جدی تری در آینده در امان خواهید بود.

عایق رطوبتی ایزوگام

  • تعمیر و نگهداری کم

نگهداری از غشاء ضد آب بسیار آسان و ساده است.این را می توان سریعتر و راحت تر و بدون هیچ مشکلی انجام داد.بجای انجام تعمیرات روی پشت بام  اکثر تعمیرات باید روی پوشش ضد آب انجام شود.

اینها برخی از مزایای انتخاب عایق برای پشت بام ساختمان شما بود.

سخن نهایی

مهم است که عایق رطوبتی کافی برای پوشش دادن تمام قسمت های خانه انجام شده باشد و کل خانه در برابر آب مقاوم باشد.فقدان عایق رطوبتی با کیفیت خوب می تواند بعداً هنگامی که آب به داخل نفوذ می کند ،باعث ناراحتی شما شود که نه تنها به فضای داخلی آسیب می زند بلکه می تواند مشکلات زیادی برای سلامتی ایجاد کند.

شما باید گزینه ای مانند ایزوگام کرمانشاه را انتخاب کنید که بتواند به اندازه کافی دوام داشته باشد و تحت تأثیر تغییر دما قرار نگیرد.محصولی که انتخاب می‌کنید باید دارای مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش باشد.ممکن است لازم باشد با یک پیمانکار با تجربه مشورت کنید که می تواند در انتخاب راه حل مناسب عایق رطوبتی به شما کمک کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *